loading...
Football-FC پایگاه خبر رسانی ورزشی , دانلود کلیپ های فوتبالی با کیفیت بالا , عکس ها و والپیپرهای فوتبالی
Admin بازدید : 82 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آغاز جنگ لفظی اصفهان  تهران؛ آیا سپاهان نیلسون را می‌خواهد؟

او در پاسخ به این پرسش که از کجا می‌داند که سپاهان چه پاداشی می‌دهد گفت: من پلیس بودم و اینها را می دانم. من از تمام فعل و انفعالات باشگاها سپاهان باخبرم.

محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس در برنامه ورزش و مردم در پاسخ به سوالی درباره آتش‌سوزی در نمایندگی این باشگاه در اصفهان بدون این که بخواهد باشگاه اصفهانی را متهم کند اتهاماتی علیه رقیب اصفهانی تیم خود در مسابقه فینال جام‌حذفی به زبان آورد...
رویانیان گفت:«نمایندگی ما در اصفهان را آتش زدند با دروازه‌بان و مهاجمان ما تماس گرفته‌اند و به نیلسون گفته‌اند ما دوبرابر پرسپولیس به تو پول می‌دهیم. این کارها به نظر من درست نیست چون مهمترین نکته در ورزش پهلوانی است.»
رویانیان حرف‌هایش در مورد سپاهان را با این پیش‌بینی تمام کرد که آنها در بازی یکشنبه حریف را دو بر یک شکست می‌دهند... اما این مصاحبه بلافاصله با واکنش اصفهانی‌ها مواجه شده است. خوروش سرپرست سپاهان در دو مصاحبه مختلف هرگونه تماس با نیلسون را تکذیب کرده و می‌گوید:«این صحبت‌ها بدون مدرک و سند مطرح می‌شود و واقعیت هم ندارد. نمی‌دانم این ادعاها از کجا آمده است در اصفهان 1000 مغازه با اسم سپاهان فعالیت می‌کند اگر یکی از آنها آتش گرفت باید بگوییم کار پرسپولیسی‌هاست؟»
خوروش همچنین درباره موضوع پاداش چیزی که رویانیان در حرف‌هایش به آن اشاره کرد صحبت کرده و گفته است:«سپاهان هیچ پاداش ویژه‌ای برای جام حذفی در نظر نگرفته است الا همان پاداش قهرمانی که قبلا مصوب شده البته من شنیده‌ام پرسپولیسی‌ها در صورت قهرمانی به بازیکنانشان مزدا3 جایزه می‌دهند.»

رویانیان در پاسخ به اینکه برای برد پرسپولیس مقابل سپاهان چه جایزه‌ای برای بازیکنان در نظر گرفته‌اید گفته بود: بیشتر از اصفهانی‌ها جایزه خواهم داد. او در پاسخ به این پرسش که از کجا می‌داند که سپاهان چه پاداشی می‌دهد گفت: من پلیس بودم و اینها را می دانم. من از تمام فعل و انفعالات باشگاها سپاهان باخبرم.

این جنگ و جدل به هر حال تا پایان جام‌حذفی ادامه خواهد داشت.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نطر شما چه تیمی قهرمان سوپرکاپ یوفا خواهد شد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 288
  • بازدید سال : 965
  • بازدید کلی : 28,651