loading...
Football-FC پایگاه خبر رسانی ورزشی , دانلود کلیپ های فوتبالی با کیفیت بالا , عکس ها و والپیپرهای فوتبالی
hossein بازدید : 69 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ستاره اروگوئه ای لیورپول به زودی زیرنظر استیو پیترز، روانشناس ورزشی برای کنترل خشمش دست به کار خواهد شد


رونی او سولیوان، قهرمان جهانی اسنوکر در صحبت هایی اعلام کرده که احساس خشم لوئیس سوارس را درک می کند و کاملا حس می کند که او در لحظاتی که دچار جنون و خشم می شود چه احساسی دارد

او سولیوان 37 ساله برای کنترل خشم آنی اش نزد دکتر استیو پیترز، روانشناس ورزشی رفته و معتقد است که این روانشناس سرشناس می تواند به مهاجم اروگوئه ای هم در کنترل خشمش کمک کند.

سوارس 26 ساله بعد از گاز گرفتن برانیسلاو ایوانوویچ،مدافع باشگاه چلسی در جریان بازی لیورپول- چلسی با محرومیتی ده جلسه ای مواجه شد و او سولیوان شرایط سوارس را با خودش،زمانی که در جریان مسابقه با استفن هندری،مسابقه را ترک کرد مقایسه کرده و گفته:«من دقیقا درک می کنم که سوارس چه کاری کرده و دقیقا نکته را گرفتم. دریک لحظه گرفتار خشم آنی می شوی و بعد از خودت می پرسی:وای من چه کاری کردم؟ این دقیقا مثل من بود، وقتی که میدان مسابقه مقابل هندری را ترک کردم.بعد از آن حسرت می خوری ولی در آن لحظه مملو از احساسات هستی.»

او سولیوان به خاطر این رفتارش با جریمه ای 20 هزار پوندی مواجه شد. البته او درسال 2011 به نزد این روانشناس ورزشی رفت و در سال 2012 قهرمان مسابقات جهانی اسنوکر شد و به همین خاطر سوارس را تشویق به مراجعه به نظر دکتر پیترز کرده:«دکتر پیترز کارهای زیادی برایم انجام داد.من به شدت زیرنظر او کار می کردم و تلاش می کردم تا تک تک راههایی که اوبه من نشان داده و درموردش برای صحبت می کردرا تست کنم و واقعا ازدرسهای او سود بردم. من به شدت کار کردم و سعی کردم که تعادلی میان احساسات و مغزم برقرار کنم.»

او براین باور است که لوئیس سوارس که تا آخر سپتامبر از همراهی تیمش محروم است می تواند با مراجعه به نزد این دکتر،در لحظات خشم اعصابش را کنترل کند:«من نمی گویم که خیلی سریع..ولی اگر لیورپول پشت سوارس باشد و برندان راجرز هم از او حمایت کند، درنهایت میتواند با سوارس قهرمان لیگ برتر شود.اگر سران لیورپول بتوانند سوارس را برای 4 یا 5 سال در تیمشان نگاه دارند، با او قهرمان لیگ برتر خواهند شد.»

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نطر شما چه تیمی قهرمان سوپرکاپ یوفا خواهد شد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 233
  • بازدید سال : 910
  • بازدید کلی : 28,596