loading...
Football-FC پایگاه خبر رسانی ورزشی , دانلود کلیپ های فوتبالی با کیفیت بالا , عکس ها و والپیپرهای فوتبالی
hossein بازدید : 46 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

تیتو ویلانووا، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری تیمش قبل از برگزاری بازی امشب بارسا مقابل مالاگا در آخرین هفته رقابت های این فصل لالیگا شرکت کرد و درمورد مسائل مختلف روز باشگاه کاتالان به صحبت پرداخت.این گزارش را در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم.

دراینجا می توانید بخش دوم صحبت های تیتو را به گزارش آ.اس مطالعه کنید:

*کنفرانس های خبری والدس- پویول: همیشه می توان اوضاع را بهتر پیش برد ولی هیچ وقت هیچ گلایه ای راجع به فوتبالیست ها ویا رفتارهایشان با رسانه ها نداشتیم. اگر این طور نیست، به من بگوئید

*مدافعان آینده بارسا: ما به دنبال یک بازیکن برای این پست هستیم. امیدواریم که پویول بهبود یابد

*مقایسه های تیتو با پپ : درمورد تمام اتفاقاتی که در زمان خودش رخ داد، حس می کنم که من هم بخشی از آن بودم ولی این حس را ندارم که کسانی که یک دوره ای از پپ حمایت می کردند، حالا به من حمله ور شده باشند.اصلا این طور نیست

*داوید ویا: ما دراین باره که او می ماند یا نه صحبتی نکرده ایم. مصدومیتی که گریبانگیر او شد، خیلی حیف شد. ما یک سال قبل از آنکه ویا به بارسا بیاید، می خواستیم او را خریداری کنیم. با افراد مربوطه تماس گرفتیم. او بازیکن مهمی برای بارسا بود

*پاداش ها: ما همیشه برای قهرمانی بازی می کنیم. در داخل قرارداد بازیکنان، بندهای زیادی است که من این بندها را کنترل نمی کنم. ما برای فتح 100 امتیاز در طول یک فصل از رقابت های لالیگا بازی کرده ایم

*پویول:من همیشه با پویول حرف می زنم. او خیلی دیرتر از موعدی که می بایست جراحی می کرد، زیر تیغ رفت. نمی توان به پویول شک کرد. او الگوی بزرگی برای همه است. من گاهی شک و تردیدهایی داشتم ولی امیدوارم که بتواند به آرزویش جامه عمل پوشانده و تا40 سالگی بازی کند

*مسی: لئو به اردوی تیم ملی کشورش پیوست. تلاش می کنیم که در تیم ملی، ریسک زیادی انجام ندهد

*تیاگو آلکانتارا:من چیزی درمورد بندجدایی زودهنگام او نمی دانستم (ماجرا از این قراربود که اگر تیاگو تعداد بازیهای مشخصی را درطول یک فصل برای بارسا برگزار می کرد، مبلغ ذکر شده در بندجدایی زودهنگامش افزایش می یافت که این طور نشد و حالا می تواند با 18 میلیون یورو از بارسا جدا شود) و خوب هم نبود که چنین چیزی را می دانستم. از من سوالات ورزشی بپرسید. او آینده بارساست و امیدواریم که بماند. او امسال به خاطر مصدومیت شانس حضور در 18 بازی را از دست داد ولی پارسال تنها در  3 بازی غایب بود. باید به بازی او اعتماد بیشتری داشت

*نیمار: او می تواند در پست های زیادی بازی کند و نه فقط در جناح چپ. نیمار مستقیما از برزیل به بارسلونا می آید و چیزهای زیادی را به اینجا می آورد. از نظر تاکتیکی به او کمک خواهیم کرد تا با فوتبال اسپانیا تطبیق بیابد. او سطح بالایی را از فوتبالش به اینجا خواهد آورد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نطر شما چه تیمی قهرمان سوپرکاپ یوفا خواهد شد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 244
  • بازدید سال : 921
  • بازدید کلی : 28,607