loading...
Football-FC پایگاه خبر رسانی ورزشی , دانلود کلیپ های فوتبالی با کیفیت بالا , عکس ها و والپیپرهای فوتبالی
hossein بازدید : 67 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

این مهاجم باتجربه تمام دوران حرفه ای اش را در رم سپری کرده و بارها تاکید کرده که دوست دارد تا پایان دوران حرفه ای اش در المپیکو بماند.
فرانچسکو توتی، کاپیتان اسطوره ای رم، تاکید کرد که علاقه ای به ترک جالوروسی و رفتن به پاری سن ژرمن ندارد.

این مهاجم باتجربه تمام دوران حرفه ای اش را در رم سپری کرده و بارها تاکید کرده که دوست دارد تا پایان دوران حرفه ای اش در المپیکو بماند.

با این وجود، هرچند او اعلام کرد که می خواهد در رم بماند، اما احتمال پیوستن به یک باشگاه دیگر را هم به طور کامل رد نکرد.

توتی در گفتگو با نشریه اکیپ گفت:" اگر دوران حرفه ای ام را در رم به پایان نرسانم، به خارج می روم.به خاطر احترامی که برای رم و هوادارانش قائل هستم، مطمئنا برای یک باشگاه ایتالیایی دیگر بازی نمی کنم.

آماده ام تا بازی در یک کشور دور از اینجا، مثلا آمریکا، را تجربه کنم. قطر خیلی برای من گرم است. پاری سن ژرمن؟ آنها همین حالا هم ستاره های زیادی دارند.

من با پیراهن جالوروسی بزرگ شدم و فکر می کنم با این پیراهن پیر خواهم شد."

توتی 36 ساله تا سال 2014 با رم قرارداد دارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نطر شما چه تیمی قهرمان سوپرکاپ یوفا خواهد شد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 227
  • بازدید سال : 904
  • بازدید کلی : 28,590