loading...
Football-FC پایگاه خبر رسانی ورزشی , دانلود کلیپ های فوتبالی با کیفیت بالا , عکس ها و والپیپرهای فوتبالی
hossein بازدید : 90 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

فرانک لمپارد، هافبک باتجربه چلسی، اعلام کرد اگر این باشگاه را در این تابستان ترک می کرد، در لیگ برتر نمی ماند.

این ملی پوش انگلیس که به تازگی عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه چلسی را از آن خود کرد، در آستانه جدایی از این باشگاه قرار داشت اما مدیران باشگاه لندنی سرانجام تصمیم گرفتند تا قرارداد او را برای یک سال دیگر تمدید کنند.

پیش از تمدید قرارداد، شایعاتی در مورد پیوستن لمپارد به منچستریونایتد یا لس آنجلس گلکسی منتشر شده بود اما او تاکید کرد که نمی توانست به باشگاهی برود که ممکن بود مقابل چلسی قرار بگیرد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من در لیگ برتر نمی ماندم. فکر می کنم فرصت هایی وجود داشت اما نمی توانستم تصور کنم که بعد از 12 سال حضور در چلسی، برای تیم دیگری در انگلیس بازی کنم.

من برای باشگاهی لیگ برتری احترام زیادی قائل هستم اما مطمئن نیستم که می توانستم چنین کاری بکنم.

در ژانویه فکر می کردم که احتمالا از چلسی جدا خواهم شد. مصدوم بودم، سرمربی تغییر کرده بود و باشگاه به دنبال یک آینده جدید بود.

از ژانویه تا آوریل فکر می کردم که این آخرین فصل حضورم در چلسی خواهد بود."

او همچنین اعلام کرد که ممکن است در پایان فصل آینده که قراردادش با چلسی به پایان می رسد، اعلام بازنشستگی نکند.

" احساس می کنم که می تواند برای دو یا سه سال دیگر همچنان در بالاترین سطح بازی کنم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نطر شما چه تیمی قهرمان سوپرکاپ یوفا خواهد شد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 705
  • بازدید کلی : 28,391