loading...
Football-FC پایگاه خبر رسانی ورزشی , دانلود کلیپ های فوتبالی با کیفیت بالا , عکس ها و والپیپرهای فوتبالی
hossein بازدید : 74 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

یحیی گل محمدی در مصاحبه با سایت گل تاکید می کند که استعفا بهترین تصمیم او در این برهه زمانی بوده است .
به گزارش گل سرمربی پرسپولیس که امروز ، صبح زود از خواب بیدار شده و خبراستعفای خود را در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده  است ، ظاهرا بعد از شنیده های خود از جلسه کمیته فنی به این جمع بندی رسیده که در بازی تراکتورسازی کنار تیم نباشد.
یحیی در پاسخ به علت استعفا ، جملاتی نه چندان مفهموم را به زبان می آورد اما فحوای کلام او دقیقه به جلسه شب گذشته می رسد . جایی که بعضی اعضای کمیته فنی پرسپولیس عقیده داشته اند زود بود که او در پرسپولیس به عنوان سرمربیگری برسد.
گل محمدی می گوید: حرف زیادی ندارم و در این مواقع بهتر است سکوت کنم اما با جلساتی که باشگاه برگزار خواهد کرد و وقتی که در این روزها از تیم  تلف می شود بهتر است که خودم بروم. البته قرار بوده امروز در باشگاه در مورد من تصمیم گیری شود که من خودم پیش دستی کردم . من با این وضع امیدی به آینده نداشتم و شاید این بهترین تصمیم برای خودم و پرسپولیس بود .
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا از راندمان خود در دوره مربیگری اش در پرسپولیس راضی است و آن را قابل دفاع می داند هم گفت: نتیج خودشان گویا هستند . آنها را بگذارید کنار نتایج نیم فصل اول.
قرار است رضاترابیان و مجتبی حسینی در بازی تراکتور پرسپولیس را هدایت کنند.  

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نطر شما چه تیمی قهرمان سوپرکاپ یوفا خواهد شد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 211
  • بازدید سال : 888
  • بازدید کلی : 28,574